Uwaga
Wdrożenie PPK w firmie może wydawać się trudne i skomplikowane, jednak z pomocą narzędzi udostępnionych przez PZU cały proces będzie prosty i szybki.
Dlaczego warto wybrać PPK w PZU
20 lat doświadczenia w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi oraz najwyższa wśród polskich firm ocena ratingowa S&P Global
Dedykowany opiekun PZU oraz wsparcie w wypełnianiu obowiązków informacyjnych
Nowoczesna i przyjazna użytkownikowi platforma do obsługi PPK w firmie – e-PPK
Największa grupa finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej obsługująca 22 mln klientów, zarządzająca ponad 300 mld zł aktywów
Wideokonferencje z ekspertami TFI PZU
Utworzenie PPK jest obowiązkowe dla pracodawców, którzy zatrudniają co najmniej jedną osobę podlegającą obowiązkowym ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym.
Jak przystąpić do PPK
Benefity dla Twoich pracowników
Nowoczesna platforma inPZU do zarządzania zgromadzonymi środkami
Ponad 400 oddziałów do obsługi uczestników PPK
Bardzo niskie opłaty za zarządzanie aktywami
Preferencyjne warunki na inne produkty PZU
Atrakcyjne pożyczki on-line dla pracowników. Wprowadź portal Cash do Twojej firmy
Ile kosztuje Twoją firmę PPK
Twoim kosztem jako pracodawcy z tytułu PPK będzie obligatoryjna wpłata podstawowa w wysokości 1,5% wynagrodzenia pracownika brutto oraz ewentualna wpłata dodatkowa do 2,5% wynagrodzenia pracownika brutto. Koszty opłaty za zarządzanie środkami ponoszone będą przez pracowników-uczestników PPK.