Dla pracodawcy

Wybór instytucji finansowej zarządzającej PPK jest kluczową decyzją pracodawcy. Wybierając PZU masz pewność, że przyszłość pracowników powierzasz największej grupie finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

POBIERZ OFERTĘ PPK

Uwaga 

Wdrożenie PPK w firmie może wydawać się trudne i skomplikowane, jednak z pomocą narzędzi udostępnionych przez PZU cały proces będzie prosty i szybki.

Dlaczego warto wybrać PPK w PZU

20 lat doświadczenia w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi oraz najwyższa wśród polskich firm ocena ratingowa S&P Global

Dedykowany opiekun PZU, szkolenia e-learningowe dla pracowników oraz wsparcie w wypełnianiu obowiązków informacyjnych

Nowoczesna i przyjazna użytkownikowi platforma do obsługi PPK w firmie – e-PPK

Największa grupa finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej obsługująca 22 mln klientów,  zarządzająca ponad 300 mld zł aktywów

Utworzenie PPK jest  obowiązkowe dla pracodawców, którzy zatrudniają co najmniej jedną osobę podlegającą obowiązkowym ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym.

Sprawdź, do kiedy Twoja firma powinna przystąpić do PPK

Jak przystąpić do PPK

  1. Przygotuj umowę o zarządzanie PPK

    - samodzielnie lub ze wsparciem infolinii PPK* (poniżej przycisk „PRZYGOTUJ UMOWĘ” prowadzący do procesu przygotowania umowy https://ppk.pzu.pl/umowa/start)
    - zostaw nam swoje dane, w formularzu kontaktowym skontaktujemy się z Tobą.
    (pod formularz kontaktowy dodać hiperłącze https://emeryturappk.pzu.pl/kontakt

    W przypadku wątpliwości konsultanci na infolinii PPK pomogą w przeprowadzeniu Cię przez proces zawarcia umowy o zarządzanie PPK. Infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach o 8 do 16 pod numerem 22 640 06 22. Przed kontaktem z infolinią upewnij się, że posiadasz komputer z dostęp do Internetu i niezbędne dane Pracodawcy, który chce utworzyć PPK. 

  2. Podpisz umowę o zarządzanie PPK w swoim imieniu jako pracodawcy, a następnie przygotuj i podpisz umowę o  prowadzenie PPK w imieniu i na rzecz swoich pracowników.
  3. Zarządzaj utworzonym PPK
    - naliczaj i odprowadzaj wpłaty za pracowników
    - wprowadzaj zmiany w uruchomionym PPK za pomocą serwisu ePPK.

Benefity dla Twoich pracowników
 

Nowoczesna platforma inPZU do zarządzania zgromadzonymi środkami

Ponad 400 oddziałów do obsługi uczestników PPK

Bardzo niskie opłaty za zarządzanie aktywami

Preferencyjne warunki na inne produkty PZU
Sprawdź, jak skorzystać z benefitów

Atrakcyjne pożyczki on-line dla pracowników. Wprowadź portal Cash do Twojej firmy

Ile kosztuje Twoją firmę PPK 

Twoim kosztem jako pracodawcy z tytułu PPK będzie obligatoryjna wpłata podstawowa w wysokości 1,5% wynagrodzenia pracownika brutto oraz ewentualna wpłata dodatkowa do 2,5% wynagrodzenia pracownika brutto. Koszty opłaty za zarządzanie środkami ponoszone będą przez pracowników-uczestników PPK.

 

OTWÓRZ KALKULATOR

Obsługa i pomoc

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności
Zamknij